رزقرمز
رزقرمز

رزقرمز

پست ثابت




خواهش من از کساییه که به وبلاگ من سر میزنن اما دریغ از یه نظر بابا مگه خودت وبلاگ

 نداری خوشت میاد بیام ببینم 

و نظر ندم برم

پـــــــــــــــــــــــــس لـــــــــــــــطفا آبجی و دادا بهم نظر بدین
 بــــــــــــاتشکر

اگه اخلاق خوبی داری پس بد نیست نظر بزاری!!!


اخلاق خوب مثل آب جاری که موجب فرحی و حاصل خیزی اطراف می شود.





شکلک های محدثه


نظرات 5 + ارسال نظر
بانوی زیبایی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 17:32 http://banoyeziba.blogsky.com/

سلام ناهید عزیزم
شرمنده دوست گلم. من کد رو گم کردم ! یعنی اونقدر کامنت ها زیاده هرچی میگردم پیدا نمیکنم !!
دوباره لطف کن و بذار
راستی کد چی هست. میشه برام تو وبم توضیح بدی.

sahari شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 21:08

khoooooooooob!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 08:16

سلام عزیزم خوبی گلم ببخش دیر به دیر بهت سر میزنم باور کن یه مدته خیلی سرم شلوغه اصلا نتونستم بیام نت.مراقب خودت و عشقت باش

نیما چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 14:56 http://n-poems.blogsky.com/

نامت را بر زبان می آورم
دریا بر من گسترده تر می شود
دریایی که ادامه ی گیسوان توست
کلامت را سرمه چشم می کنم
آفتاب و ماه و ستارگان را
در آب ها می بینم
می خوانمت
موجی بلند به ساحل می دود و دست می گشاید
صدفی پلک می زند
و تو در گیسوانت می تابی

"عمران صلاحی"

محمد سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 15:28 http://mohammad666999.blogfa.com/

میگفـــــ ــــــتـــند:


سختـــــ ــــی ها نـمـــ ــــــک زندگـــــ ـــــی اســـــت


اماچــــــــــ ـــــــــراکســ ـــی نفهمــــــ ــــــید


نمـــــــ ـــــک برایـــــــــــ مــ ــن کــ ـــه خـــ ـــاطراتـــ ــم زخمــــــــــــ اسـ ـــت


شــــــــ ــــــــور نیســــ ـــــــت


مـــــــ ـــــزه درد مـــــــ ــــــیدهــــد ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.