رزقرمز
رزقرمز

رزقرمز

خوشحالی


وقتی کسیو پیدا کردی


 که کنارش بدون هیچ دلیلی


 فقط بخاطر اینکه کنارشی خوشحالی


دیگه به درک که بقیه چی میگن


تو همانی


با این همه هنگامی که می خواهم اینها را به تو بگویم و یا بنویسم..


واژه ها حتی نمی توانند ذره ای از ژرفای احساساتم را بیان کنند..


گرچه نمی توانم جوهر این احساسات شگفت انگیز را بیان کنم..


می توانم بگویم آنگاه که با توأم چه احساسی دارم..


آنگاه که با توأم احساس پرنده ای را دارم که آزاد و رها در آسمان آبی پرواز می کند.


آنگاه که با توأم چون گلی هستم که گلبرگهای زندگی را شکوفا می کند.


آنگاه که با توأم چون امواج دریا هستم که توفنده و سرکش بر ساحل می کوبند.


آنگاه که با توأم رنگین کمانی پس از توفانم که پر غرور، رنگهایش را نشان طبیعت می دهد.


آنگاه که با توأم گویی هر آنچه که زیباست ما را در برگرفته است.


اینها تنها ذره ای ناچیز از احساس والای با تو بودن است.

 

“تو همانی که همیشه به او اندیشیده ام”


“تو برای من مهمترینی در جهان”


“تو همانی که دوستت دارم”



پشتـــــ این چشمـــ ها …

پشتـــــ این چشمـــ ها …
ابرها درگــــیرند …
و منـــــ …
کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ …

در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ …


عشق گم شده من …


naghmehsara.ir08

 

“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،

به نام بغض….”

عشق گم شده من …

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز

تکرارنمی شوند….

وتو آنگونه ای…

فقط همین…

قطره های بی حوصله

بارش باران


قطره های بی حوصله،

یکی یکی سقوط میکنند....

آسمان شوق باریدن ندارد....

دیگر بارانش را حلال زمین نمیکند...

انگار قرار است دنیا...

از این به بعدش...

نیمه کاره بماند...

به دیوار ها خیره میشوی...

دوست داری با مشت...

از خواب بیدارشان کنی...

اما دلت برای عروسک های میخکوب شده میسوزد...

پشیمان از آرزو های کودکی...

میفهمی هنوز هم یاد نگرفته ای... 

بزرگ شدن کار خوبی نیست.......

پنجره را باز میکنی....

در کوچه...

کسی برای صدا زدن نیست...

باید دست های شب را محکم بگیری و تا صبح گریه کنی....



به خاطر توست ، دوستت می دارم

عکس های متحرک بارش باران



از لحظۀ دیدار تو ، دریافته ام که با ارزش ترین احساسی

که انسان می تواند داشته باشد ، عشق است .

در گذشته می پنداشتم که عشق را تنها

در فیلم های سینمایی می توان یافت

و به همین دلیل از اینکه تنها بمانم لذت می بردم .

در گذشته می پنداشتم ، که خیلی مستقل هستم ،

به هیچ کس نیازی ندارم

واین همه به خاطر این است که خیلی قوی هستم .

ولی پس از دیدار تو دریافته ام که دید من به

عشق تنها سرپوشی بود

بر شکست هایی که در رابطه های عاشقانه داشته ام

ظاهری نیرومند و بی تفاوت به خود می گرفتم

تا هیچ کس از آنچه که حس می کنم آگاه نشود

ولی پس از دیدار تو ، دیگر نمی توانم تظاهر کنم

احساساتم را آشکارا بیان نکنم و حالا می خواهم

آنچه را که همیشه در دل داشتم و از بیان آن می هراسیدم

به دنیا بگویم

بگویم که عشق با ارزشترین احساس انسان است

و می خواهم از تو تشکر کنم که صداقت من با خود ودیگران

به خاطر توست ، دوستت می دارم

عشق سوزان(فروغ)


عاشق سرگشته ی بی بند و ایمان توام

در پی کوی تو و در بند دامان تو ام

از کمان ابرویت صد تیر بر این دل زدی

همچو خون در چشمه ی لبریز مژگان توام

مهر تو چون مهر تابان روز ها تابد به من

شب ز سرما همچو چشم خیس لرزان تو ام

عاشق چشمان مستت گر شدم عیبم مکن

چون که در آن آینه در بند دستان تو ام

من در آن آیینه خود را در تو لرزان دیده ام

ناگهان دیدم که در زندان چشمان توام

دل ببردی و برفتی تا که در غم گم شوم

در غمت گمگشته ی پیدای پنهان تو ام

من همان خارم که بر دامان گل دامن زدم

دامنت نازک و من سرسخت دربان توام

از فدای گل شدن ترسی ندارم تا ابد

عاشق مردن درون خاک گلدان تو ام

هر سخن گویم که تا بار دگر خامت کنم

خود شدم خام تو و در بند زندان تو ام

بوسه ی آرام تو آرامش از جانم گرفت

شیر غران نبردم رام میدان تو ام

چون که آتش زد نگاهت بر دل بیچاره ام

همچو شمعی آتشین بی سر و سامان تو ام

گرچه هامون جان سپارد در ره سوزان عشق

تا ابد در آتش این عشق سوزان توام

همیشه تنهایی!


دروغ بگو تا باورت کنند!

آب زیر کاه باش تا به تو اعتماد کنند!

بی غیرت باش تا آزادی حس کنند!

خیانت هایشان را نبین تا آرام باشند!

هر چی نداری بگو دارم و هر چه داری بگو بهترینش را دارم!

کذب بگو تا عاشقت شوند!

اگر ساده ای،

اگر راست گویی،

اگر با وفایی،

اگر یک رنگی،

همیشه تنهایی!

همیشه تنهایی...!

عشق واقعی


چقدر زیباست وقتی آدم بهش نگاه میکنه یه حسی بهش دست میده حس اینکه عشق واقعی خداست.

عـــــــشق



به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد ...

اندوه پنهان شده در لبخندت را...

عشق پنهان شده در عصبانیتت را...

و معنای حقیقی سکوتت را ... 

آغــــــــــــــــــوش

 بعضی ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﻫﺎ ﮔﻮﺵ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ، ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﺁﻏﻮﺵ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.


ثروت

 اگر خواستی بدانی چقدر ثروتمندی ، هرگز پول هایت را نشمار ؛ قطره ای اشک بریز و دست هایی را بشمار که برای پاک کردن ، اشک هایت می آیند. این است ثروت واقعی.